هتل بین المللی و چهار ستاره پارلا؛ در قلب جنگل‌های سرسبز گردنه حیران با طراحی منحصر به فرد و اتاق‌های زیبا و راحت، با مناظر فوق العاده، چشم هر بیننده‌ای را مسحور می‌کند.

سرو صبحانه برای تمامی میهمانان عزیز رایگان بوده و می‌توانند از امکانات دیگری همچون کافی شاپ، رستوران، موسیقی زنده و… بهره‌مند شوند.

[bookly-form]
امکانات عمومی اتاق های هتل پارلا:
تلویزیون
door_slidingدراور
چای‌ساز
bedroom_parentتخت دبل
دوش متحرک حمام
windowمنظره کوه و جاده
lightآباژور
door_slidingکمد لباس
wcتوالت فرنگی
kitchenیخچال
fastfoodمینی بار
restaurantصبحانه رایگان
hvacایر کاندیشن
powerپریز برق
notifications_activeسیستم اعلان حریق
wifiوای فای رایگان

نوع اتاق: دو تخته

صبحانه رایگان

رستوران

کافی شاپ

هتل پارلا در قلب جنگل‌های سرسبز گردنه حیران با طراحی منحصر به فرد و اتاق های زیبا و راحت، با مناظر فوق العاده، چشم هر بیننده ای را مسحور می‌کند

میهمانان عزیز پارلا می‌توانند با طی اندک مسافتی از طبیعت جنگل فندقلو بهره‌مند شده و در محیطی هیجان انگیز از تله کابین و سورتمه لذت ببرند.

بعد از آن شما می‌توانید در مسیر جاده و گردنه زیبا و باورنکردنی حیران به سمت دامنه زیبای سبلان برانید و در پیست اسکی آلوارس لحظات خوبی را داشته باشید.

این پایان نیست! بجنید و دوباره دل به جاده بزنید و طولانی ترین پل معلق خاورمیانه را در مشگین شهر نظاره‌گر باشید. فکر می‌کنید تعطیلات به پایان رسیده…؟ خیر!

حالا وقت آن است سری به سرعین و چشمه های بهشتی آن زده و زیبایی‌های این شهر را تجربه کنید. چنانچه قصد خرید از بازارچه‌های مرزی آستارا و شنا در دریای زیبای خزر را دارید، با طی مسیر کوتاه از هتل در دسترس شما خواهد بود. علاوه بر جاذبه‌های فوق، ده‌ها جاذبه گردشگری، تاریخی و فرهنگی را نیز با ما تجربه خواهید کرد.

اجرای موسیقی زنده در رستوران هتل، تجربه طعم انواع غذاهای محلی و ایرانی و اقامتی آرام و راحت بر خاطرات سفر شما خواهد افزود.